כיצד להפחית מלח ומונוסודיום גלוטמט בנקניקיות פרנקפורטר

הפחתת נתרן במתכון לנקניקיה

מלח נמצא בשימוש נרחב במוצרי בשר, הן כמשפר ומעצים טעם והן כרכיב פונקציונלי. הוספת מונוסודיום גלוטמט למוצרי בשר נועדה להעשיר את הטעם אך גם הוא מקושר עם בעיות בריאות שונות (למשל "תסמונת המסעדה הסינית") ובימינו נוטים להשתמש בו פחות ופחות.

הכנה:

  1. להוסיף את מס' 1 ומס' 2 לקאטר בעל 6 סכינים
  2. להוסיף חצי מכמות הקרח.
  3. להוסיף רכיבים 15-4 לבשר
  4. לעבד את הבשר עד לטמפרטורה °6C
  5. להוסיף רכיבים 18-15 ואת שאר הקרח
  6. לעבד עד לטמפרטורה °12C
  7. למלא שרוולי נקניקיות מקולגן
  8. לבשל ולעשן ב-°75C למשך שעה וחצי
  9. לצנן במים קרירים עד °25C
  10. לארוז ולשמור בקירור ב-°4C או להקפיא

*מבדקי טעימה מקצועיים מצביעים כי נקניקיות בלא מונוסודיום גלוטמט ו-33% פחות נתרן בתוספת 0.6% אוממיקס היו הקרובות ביותר לטעם המוצר המקורי.

איך להפחית מלח ומונוסודיום גלוטמט בנקניקיות פרנקפורטר – גרסת Pdf לקריאה נוחה.

 

אוממיקס – גלו את הדרך הטעימה ביותר להפחתת נתרן

אוממיקס הינו תמצית אומאמי עוצמתית וטבעית בתוספת מלח ים, המאפשרת ליצרניות מזון להפחית בצורה משמעותית את כמויות הנתרן מבלי להתפשר על הטעם.

האוממיקס מורכב ממלח ים מובחר ומיצוי ירקות עשיר באוממי – האוממי, המוכר כטעם החמישי, ידוע ביכולתו להדגיש ולהעצים טעמים וארומות של מוצרים מלוחים.

בזכות זאת יכולים כעת יצרני מזון לספק לצרכנים מוצר עשיר וערב לחיך, לצד שמירה על רמות מלח נמוכות. אוממיקס הינו מוצר נוזלי מסיס במים, טבעי, כשר בהתאם לחוקי היהדות והאסלם, ואינו מכיל חומרים מלאכותיים או מונוסודיום גלוטמט.

בעזרת אוממיקס ניתן להפחית מלח ונתרן בצורה קלה ופשוטה, בהתאם למגמה הכלל עולמית המבקשת לצמצם את כמויות המלח הנצרכות ממזונות מעובדים שונים. בכדי להוריד את לחץ הדם ולצמצם את השפעתו על תפקוד הלב וכלי הדם.

אוממיקס עונה בצורה מושלמת הן על דרישות הטעם של יצרני המזון והן על דרישות הבריאות. תוספת אוממיקס משפרת בצורה משמעותית את הטעם והמליחות ובכך מאפשרת הפחתה כוללת משמעותית של נתרן, מבלי לפגוע בטעם וללא טעמי לוואי.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן