מופחת נתרן – תערובת מלחים 50% פחות נתרן ממלח רגיל

מה זה נתרן? מלח מופחת נתרן

מופחת נתרן מומלץ לשימוש יומיומי בקרב אלו המבקשים להקפיד על הרגלי תזונה בריאים ומאוזנים, לעצמם ולבני משפחתם.

מלח הארץ מופחת נתרן, מכיל 50% פחות נתרן מאשר מלח רגיל. בעוד שב- 100 גרם של מלח שולחני רגיל יש 39 גרם נתרן, הרי שב-100 גרם של "מלח הארץ מופחת נתרן" יש רק 19 גרם נתרן. המוצר מופק על בסיס מלחי ים כאשר את חלק הנתרן מחליף אשלגן.

יתרון חשוב נוסף שמשיג "מלח הארץ מופחת נתרן" הוא בטעם. טעמו כשל המלח הרגיל ולכן הבחירה בו מאפשרת לכל המשפחה הנאה בשילוב יתרונות בריאותיים.

שרון דבוש חלילי, דיאטנית קלינית R.D., יועצת מדעית לחברת "מלח הארץ" מסבירה: "מלח הארץ מופחת נתרן" מכיל גם אשלגן הממלא את מקומו של הנתרן שהופחת מהמלח. האשלגן הוא מינרל חיוני לגוף. בעוד התזונה המערבית, מתבססת על צריכת מזונות מעובדים ונחשבת לתזונה עתירת נתרן,  מסתבר שכאשר צורכים כמויות גבוהות של נתרן חשוב במיוחד להגביר גם את צריכת האשלגן,  שכן צריכה גבוהה שלו יכולה להפחית נזקים הנגרמים מצריכה עודפת של נתרן, כגון עלייה בלחץ דם והברחת סידן בשתן". על כן מלח מופחת נתרן מומלץ לשימוש  כל המשפחה כחלק מהרגלי תזונה טובים יותר, כמו גם לסובלים מלחץ דם גבוה.

 


"מלח הארץ  מופחת נתרן"  מיוצר ונארז תחת הסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של "מלח הארץ", היצרנית העיקרית של מלח בישראל. את "מלח הארץ מופחת נתרן"  כמו גם את כל מוצרי חברת "מלח הארץ", ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. "מלח הארץ  מופחת נתרן" מגיע במלחייה שולחנית המכילה 250 גרם.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן