'מלח הארץ' בכנס מעלה הבינלאומי 2016

כנס מלח הארץ

במסגרת כנס מעלה הבינלאומי 2016, שהתקיים בראשית דצמבר, ארחה חברת 'מלח הארץ' את משתתפי הכנס לסיור במפעל החברה ובבריכות המלח בעתלית.

משתתפי הכנס, בהם נציגים מחברות גדולות כגון תנובה, טמפו, בנק דיסקונט, אינטל וכן נציגי ממשלה ונציגים מחברות אנליזה אתית בינ"ל, ביקרו גם במרכז המבקרים של 'מלח הארץ' המציג את ההיסטוריה של החברה החלוצית מאז הקמתה ועד ימינו אנו, יצאו לתצפית באזור הצפרות בבריכות המלח, אזור המשקף חלק מתפיסת הקיימות והאחריות הסביבתית שמקדמת החברה  ושמעו הרצאות על דרכו של המלח מהים ועד לשולחן האוכל וכן על החדשנות  המוצרית שפיתחה החברה שתורמת רבות להפחתת הנתרן במזון המעובד.

כנס מעלה 2016 התקיים השנה לראשונה ככנס בינלאומי.  הכנס מאפשר מבט ייחודי על האחריות התאגידית הישראלית אל מול הזירה העולמית: טרנדים עכשוויים, נושאים בוערים ויעדים מרכזיים.

 


"מלח הארץ", הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל, המופק ממימיו הצלולים של הים האדום ומניב מלח ים טהור. מותג "מלח הארץ' מוביל את מהלך מיתוג המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.

 

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן