"מלח הארץ" מקיימת פעילות חווייתית לכל המשפחה בחופשת הקיץ

יום כיף למשפחה
922

חברת "מלח הארץ" בעתלית פותחת את שעריה במהלך חופשת הקיץ ומזמינה אתכם לפעילות ייחודית המתאימה לכל המשפחה. הפעילות שתתקיים במתחם החברה בעתלית תימשך כשעתיים ובמהלכה ייהנו המשתתפים ממגוון חוויות:

* ביקור במרכז המבקרים החדש השוכן בסמוך לבריכות המלח ולמפעל של החברה. המרכז מציע חוויה מרתקת המשלבת בין ההיסטוריה של המפעל החלוצי לבין העידן המודרני ובו תוכלו להכיר את תכונותיו הייחודיות של המלח מהיבטים רבים

*תצפית על בריכות המלח המרהיבות והסבר על תהליך ייצור המלח

* "מחפשים את ציפורת" – פעילות חקר חווייתית בעקבות דיירי הקבע בברכות המלח. סיור מהפנט בין בריכות המלח המשמשות גם כמושבת קינון עבור מגוון עופות וציפורי מים נדירות! (בימים בהם ישרור עומס חום כבד נערוך תצפית מוצלת על בריכות המלח ופעילות הצפרות תועבר לאולם כנסים ממוזג)

הפעילות תתקיים במהלך השבוע הראשון של חודש אוגוסט בין התאריכים 2-6.8 וכן בשבוע האחרון של חודש אוגוסט בין התאריכים 23-27.8 בימים א' עד ה' בשעות: 09:00, 15:00, 17:00

ההשתתפות בתיאום מראש בלבד!

המחיר לילד: 20 ₪, המחיר למבוגר: 30 ₪, המחיר לגמלאי: 15 ₪

לפרטים והרשמה לפעילות:

בטלפון – 04-9549561 או במייל [email protected]

 

  • אנא הצטיידו בכובעים ומים!

 


"מלח הארץ", הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל, המופק ממימיו הצלולים של הים האדום ומניב מלח ים טהור. מותג "מלח הארץ' מוביל את מהלך מיתוג המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן