כתבות ומאמרים

אוגוסט 12, 2019
משרד הבריאות מפרסם - מה הדרך היעילה למניעת מחסור ביוד, מה הסיכון באי צריכה מספקת של יוד, מה הכמות צריכת יוד המומלצת ביום, מה הם המקורות העיקריים ליוד במזון ועוד

הידעתם? יוד הוא יסוד כימי טבעי הנמצא במוצרי מזון מסוימים באופן טבעי, מועשר במוצרי מזון אחרים וזמין גם כתוסף תזונה.

היוד הוא חומר מזין וחיוני לבריאותנו בכל שלבי החיים, במיוחד במהלך הריון והנקה.

משרד הבריאות מפרסם:

מה הדרך היעילה למניעת מחסור ביוד?, מה הסיכון באי צריכה מספקת של יוד?, מה הכמות צריכת יוד המומלצת ביום?, מה הם המקורות העיקריים ליוד במזון? ועוד.

מקורות עיקריים ליוד במזון: ביצים, מלח מועשר ביוד, אצות, דגי ים, מוצרי חלב בעיקר חלב ניגר.

אוכלוסיות בסיכון מוגבר לחוסר ביוד: ילדים, נשים מניקות, נשים בגיל הפוריות, צמחונים וטבעונים, נשים הרות.

(*תמונה וסרטון מתוך אתר משרד הבריאות)

למידע נוסף מתוך אתר משרד הבריאות – לחץ להמשך קריאה

אין באמור תחליף לייעוץ רפואי ותזונתי. יש להתייעץ עם רופא בהתאם למצב הבריאותי.

 

כתבות ומאמרים

הצג הכל