מלח הארץ משיקה מלח אטלנטי – עכשיו בצנצנת 800 גרם

מלח הארץ מרחיבה את סדרת המלחים בצנצנות ומציעה מלח אטלנטי בצנצנת של 800 גרם.

מלח מובחר בעל ארומה וטעם משובחים, מתאים במיוחד לבישול ולתיבול. מלח אטלנטי הוא מלח טבעי, בלתי מעובד ומועדף ע״י שפים וטבחים בכל העולם. עכשיו בצנצנת הנוחה לשימוש ולאחסון – שומרת על טריות המלח במשקל של 800 גרם לשימוש בייתי.

 

מלח אטלנטי של מלח הארץ – מלח טבעי ללא תוספים, מתאים במיוחד לבישול ולתיבול ועכשיו באריזת נוחה לשימוש.

המלח האטלנטי נאסף בקציר ידני בשיטות מסורתיות מבריכות במערב צרפת. זהו מלח טבעי ולח אשר אינו מכיל תוספים וללא כל תהליכי עיבוד. הרכב המינרלים הייחודי של מי האוקיינוס האטלנטי, אדמת החרסית ואוויר החוף הקסום של האי ״רה״, מעניקים למלח זה את צבעו האופייני ומרקמו הלח והמזוהה.

מלח אטלנטי הוא מלח פרימיום המועדף על שפים וטבחים בכל העולם המצביעים על המלח האטלנטי כטוב ביותר לתיבול המאופיין במרקמו הפריך והלח, בטעמו הנפלא וכן בצבעו האפרפר.

מעכשיו ניתן להשיג מלח אטלנטי של "מלח הארץ" גם בצנצנת של 800 גרם, נוחה לשימוש ולאחסון ומתאימה לכל צורך. הצנצנת בעלת פתח רחב המאפשר להכניס את היד ולזרות מלח בצורה נוחה, תוך כדי מלאכת הבישול והתיבול.

את המלח האטלנטי בצנצנת המכילה 800 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחיר צנצנת ברשתות המובילות נע 16.90-18.90 ₪, המוצר כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית.

בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי.

מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן. סדרת המלחים בצנצנות של "מלח הארץ" כוללת: מלח ים דק, מלח ים גס, מלח הימלאיה, מלח מועשר ביוד, תערובת מלחים מופחתת נתרן וכעת כאמור גם מלח אטלנטי.

 


"מלח הארץ", היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלחים משובחים מותאמים לצרכים של קהלים שונים, בטעמים ומרקמים שונים.  "מלח הארץ" מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים, מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה. לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע ומעקב באזורי הקינון.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן