אריזות חדשות למותג "מלח הארץ"

table salt design

אריזות חדשות למותג מלח הארץ

***

האריזות בעיצובן החדש מספרות את סיפורו של המלח המשובח  

המופק ממי הים האדום  

***

המלח במלחיות 'מלח הארץ' דק יותר ועובר תהליך מיוחד המאפשר זרימתו ופיזורו בקלות רבה. את המלח הדק ניתן להשיג גם באריזת קרטון של 1 ק"ג.

'מלח הארץ' יצרנית המלח המובילה והוותיקה בישראל, משיקה מיתוג אריזות חדש המספר את סיפורו של המלח המשובח המופק ממי הים האדום.

המוצרים המוכרים של 'מלח הארץ' זוכים בימים אלה לאריזות חדשות הנושאות את סיפור המלח. מקורו של המלח ממימיו הצלולים של הים האדום המקנה לו איכות גבוהה וטבעיות. כמו כן המיתוג החדש מבוסס על ערכי "מלח הארץ" – חברה ישראלית שורשית ומתחדשת, הפועלת משנת 1922 ומצמיחה תעשייה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה.

אריזת המלחיות החדשה מדגישה את הייחוד של המלח במלחיות בהיותו מלח דק יותר מהמלח הרגיל, העובר תהליך טיפול שמאפשר לו לזרום ולהתפזר בקלות ללא צורך בהכנסת גרגרי אורז למלחייה. את המלח הדק  הייעודי למלחיות משווקת החברה  גם באריזת קרטון של 1 ק"ג.

רויטל בן שחר מנהלת השיווק של 'מלח הארץ' מסרה כי "האריזות החדשות מיועדות לחזק את הקשר הרגשי בין המותג לבין הצרכנים. בשפת המותג החדשה הערנו לחיים את קוצר המלח מהלוגו  ובכל אריזה ניתן לראות אותו קוצר, אוסף ומתבשם ממלח הארץ, על רקע בריכות מלח. האריזות מספרות את סיפור המלח שלנו המיוצר ממימיו הצלולים של הים האדום ואת סיפורה של חברה ישראלית שורשית הפועלת בהרמוניה עם הטבע, קרוב ל-100 שנה."

את מותג 'מלח הארץ' באריזות החדשות ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, החנויות והמרכולים. למעט השינוי באריזות לא חל כל שינוי במוצרים עצמם וכך גם המחירים נותרו כשהיו.

 


"מלח הארץ" הנה היצרנית העיקרית של המלח בישראל מאז 1922. "מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח  הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ושימושים שונים

 

 

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן