מלח הארץ משיקה מטחנות מלח ותבלינים

מלח הארץ מטחנות מלח

מלח הארץ משיקה סדרת מטחנות מלח ותבלינים לתיבול טבעי.

הסדרה מכילה תערובות טבעיות ועשירות של מלח ותבלינים.

ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של אנטיפסטי, תבשילים שונים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים וניתן גם להניח אותם על שולחן האוכל לנוחות הסועדים.

בסדרה: מלח ים גבישי, סלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאיה, עשבי תיבול, גריל ואיטלקי, במשקל 250/300 גרם.

מלח ים גבישי – גבישי מלח טבעיים וגולמיים שנאספו בבריכות המלח. גבישי המלח לא נשטפו ולא עברו תהליך עיבוד. עשירים במינרלים מהים כגון מגנזיום, סידן ואשלגן והם נמצאים במטחנה בתצורתם הטבעית והגולמית המעניקה חוויה קולינרית בכל מנה.

סלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאיה – מלח טבעי ייחודי המופק מסלעי מלח גרוסים מהרי ההימלאי, בעל צבע ורוד טבעי וארומה מיוחדת- מלח זה הוא טרנד בכל העולם, מעניק לכל מנה ולכל תבשיל טוויסט ייחודי ומעשיר אותם בטעמים עמוקים ועשירים.

עשבי תיבול – תערובת של מלח ים ושל מבחר 8 עשבי תיבול טריים ונפלאים כמו נענע, כוסברה, טימין, טרגון, קצח ועוד. התערובת מושלמת לתיבול סלטים, מרקים ומאפים מלוחים, ותעשיר את טעמה של כל מנה.

גריל – מלח ים עם תערובת עשירה של 16 תבלינים כמו פלפל אדום, בצל, זעתר, כורכום, טימין, רוזמרין, פפריקה, פלפל אנגלי, שום, מוסקט, קינמון ועוד. מושלמת לתיבול עוף, בשר ודגים, ומעניקה טעם עשיר לכל מנה.

איטלקי – תערובת מלח ים עם תבלינים בסגנון איטלקי. מכילה מלח ים עם תערובת מפולפלת של 14 תבלינים כמו פפריקה מתוקה, פפריקה גרוסה, פפריקה מעושנת, פלפל אדום, פלפל שטה, תה ירוק, קליפות הדרים, בזיליקום, שום, רוזמרין, אורגנו, מרווה ועוד. מעניקה טעם איטלקי נפלא למנות פסטה, פיצה, מרקים ועוד.

לעמוד המוצרים – לחץ לעמוד המטחנות

 

בעמודים הבאים תוכלו למצוא קישורים לפרסומים וכתבות שנכתבו בנושא:

אתר מאקו – "אחד מסמלי הסטטוס של בשלנים רציניים, כאלה שהכי בעולם היינו רוצים להיות כמוהם, היא מלח בכל מיני טעמים. אבל לא סתם צנצנות מלח צבעוניות סרוחות בארון כאבן שאין לה הופכין – כאלה יש לנו, תודה – אלא מטחנות מלאות ויווידיות שניצבות לצד הכיריים ומהן טוחנים ישירות לתוך הסיר, פעם את ההימלאיה ופעם את האטלנטי הרגיל. במובן זה, מלח הארץ סוג של הגשימו לנו חלום. עכשיו גם לנו יש מטחנות כאלה ליד הכיריים – בטעמים טבעי, הימלאיה, עשבי תיבול, גריל ואיטלקי. הלכה למעשה המצב קצת יותר מורכב: ניסינו לתבל את החביתה שלנו במלח עם עשבי תיבול, ונתקלנו בקושי ביצועי גדול: האם לטחון לפי הכמות שבה היינו רוצים מלח בחביתה שלנו או זו שבה היינו רוצים תבלינים? ניסינו למצוא דרך ביניים, ובסופו של דבר מצאנו את עצמנו עם חביתה דלוחה מכאן ומכאן, אם גם מנוקדת בירוק. כנראה צריך להיות בשלנים רציניים באמת בשביל לפתור בעיות כאלה. נתנחם בזה שהמחירים של המטחנות האלה באמת (וסוף סוף) שווים לכל נפש".

אתר Ynet – "מלח הארץ משיקה סדרת מטחנות מלח ותבלינים לתיבול טבעי. הסדרה מכילה תערובות טבעיות ועשירות של מלח ותבלינים. ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של אנטיפסטי, תבשילים שונים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים וניתן גם להניח אותם על שולחן האוכל לנוחות הסועדים".

אתר יוקרה – "אחרי אלפי שנות מאמצים ליצור מלח בצבע לבן ובגודל אחיד של גרגרים, מוכנים היום אניני הטעם לשלם כמעט כל מחיר בעד נתרן כלורי בצבעים שונים ובצורות משונות ויצרניות המלח מנצלות את המומנטום. אז מלבד מהמלח הלבן הטבעי מציעה הסדרה החדשה עוד 4 טעמי מלח כשהבולט מבינהם הוא מלח ההימלאיה הוורוד ביופיו המוצע בגבישים גדולים ושקופים המתנוצצים בקשת של ורוד – מן האפרסקי הענוג ועד הכתום השקוף, הכל בזכות המינרלים שאצורים בו. אני קיבלתי להתרשמות גם את מלח עשבי התיבול שמליחותו עדינה יחסית והוא השתלב לי יופי עם טעמים עדינים כגון דגים נאים או ביצים עלומות".

הפיה השחורה – "ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של אנטיפסטי, תבשילים שונים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים וניתן גם להניח אותם על שולחן האוכל לנוחות הסועדים. התיבול באמצעות המטחנות מאוד נוח ושימושי, כמה סיבובים קלים של המטחנה – וזהו. התיבול יוצא טרי וארומטי ומוסיף לכל תבשיל. אהבתי את המלח הטבעי ואת עשבי התיבול שהצטרפו למנת עוף בלימון בתנור והוסיפו טעמים עשירים וריחות נפלאים למטבח. שווה ומומלץ ביותר".

מתרשמת ורושמת -"עונת הקיץ, הילדים בחופשה ונדמה כי הם כל היום רעבים, "אמא, אני רעב", "אמא,מה יש לאכול?" נדמה כי כל היום סובב סביב המטבח. דווקא עכשיו שהתחלתי תהליך של גמילה מגלוטן וסוכרים, החלטתי להשקיע בחלבונים, בערב יום חמישי החלטתי, הערב אוכלים דגים,אבל דגים הולכים מעולה עם עשבי תיבול והמון לימון. ילדים בכלל ושלי בפרט לא אוהבים עשבי תיבול, אבל במלח הארץ השיקו סדרת מלחים שמגיעה במטחנות ייחודיות בקופסאות פלסטיק,לא שביר, ונגרס מעולה, אחת מהן היתה מלח ועשי תיבול, ככה יוצא שאני גם ממליחה וגם מתבלת, תפסתי 2 ציפורים במכה".

דני בר – "אריזת המטחנה שימושית, מעוצבת וטרנדית ומוסיפה "לייף סטייל" וייחודיות למטבח ולשולחן האוכל הביתי. ניתן להשתמש במטחנות לתיבול והמלחה של אנטיפסטי, תבשילים שונים, בשרים, דגים ועוף, פסטות, מאפים, מרקים, סלטים וניתן גם להניח אותם על שולחן האוכל לנוחות הסועדים. תיבול באמצעות המטחנות הינו יעיל ושימושי, תערובות המלח והתבלינים פותחו על ידי שף והן מכילות מגוון עשיר של עד 16  סוגי תבלינים ועשבי תיבול ומייתרות את הצורך בתבלינים נוספים. כמה סיבובים קלים  של המטחנה – והרי לכם מנה מתובלת בצורה טבעית וחוויה אנינה לכל המשפחה".

נהנים – "רציתי להמליץ לכם על סדרת מלחים חדשה שחברת "מלח הארץ" משיקה. חברת "מלח הארץ" ממשיכה לתמוך במגמת הבישול הביתי ובפיתוח תרבות המלח ומשיקה סדרת מוצרים חדשה: סדרת מטחנות מלח ושפע תבלינים לתיבול טבעי של כל מנה, סדרת המטחנות החדשה של "מלח הארץ" מכילה תערובות טבעיות ועשירות של מלח ותבלינים שמשדרגות כל מנה וזו מנת הפתיתים שהכנתי ותיבלתי עם מלח בתיבול תבליני גריל. פשוט מסובבים את הפתח העליון שלה ומקבלים תיבול נפלא ובעצם ע"י השימוש במלח המתובל חסכתי את הוספת התבלינים שאותם אני רגילה להוסיף לכל בישול (אבקת מרק, פפריקה, מלח פלפל)  וגם הפחתתי את כמות המלח במנה".

 


"מלח הארץ", הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל, המופק ממימיו הצלולים של הים האדום ומניב מלח ים טהור. מותג "מלח הארץ' מוביל את מהלך מיתוג המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן