טיפים לבישול ואפייה עם מלח

ארבעה טיפים ומלח אחד – ארבעה טיפים פשוטים שיעזרו לכם בבישול ואפייה:

כשזה מלוח (מדי)

שוב נשפך לכם יותר מדי מלח לתבשיל? קבלו פתרון מושלם הוסיפו לתבשיל תפוח אדמה גדול וקלוף, ותנו לו להתבשל בתוך התבשיל שלכם מספר דקות. תפוח האדמה סופח אליו את המליחות המיותרת, ככל שתבשלו אותו יותר, כך יותר מלח ייספג בו. אם זה למשל מרק או תבשיל שבישול ממושך לא מזיק לו, בשלו את תפוח האדמה בתוכו עד שיתרכך. אם בישול יתר עלול להרוס לכם את התבשיל – הסתפקו בכמה דקות בלבד. בסיום התהליך, הוציאו את תפוחי האדמה בשלמותו מהתבשיל.

כשזה חריף

מכירים את זה שאתם אוכלים משהו כל כך חריף עד שנקוות לכם דמעות בעיניים, אתם מתקשים לדבר, והבעירה לא פוסקת? בפעם הבאה, חפשו מיד את המלחייה. שפכו קצת מלח לתוך היד, ולקקו אותו עם הלשון. החריפות תיעלם (כמעט).

כשזה פריך

הטיפ של "מלח הארץ" להכנת צ'יפס משובח הוא להשרות את מקלות תפוחי האדמה במשך כחצי שעה בקערה עם מים קרים עם קרח ומלח. הצ'יפס יספוג את המליחות מהמים, בזמן הטיגון הוא יהפוך להיות פריך מאד. לעיבוי המעטפת והוספת פריכות אפשר לעשות גם כך: הכניסו לשקית ניילון גדולה כף אחת או שתיים של קמח עם קצת מלח. סננו את הצ'יפסים ממי המלח בהם היו מושרים, נגבו אותם היטב במגבת מטבח נקייה והכניסו בכל פעם כמות של צ'יפס לשקית הניילון. נפחו את השקית כמו בלון, שקשקו ונערו בעדינות. שכבה דקה של קמח תצפה את פני הצ'יפס, ותעניק לו מעטה פריך בעת הטיגון.

כשזה עסיסי

כשאתם עושים "על האש", בשלב הכנת השיפודים, יש להשרות מבעוד מועד וכשעה לפני השימוש את שיפודי העץ בקערה גדולה עם מים ומלח. השיפודים יספחו לתוכם את המים, וכך בשעה שתצלו את הבשר על האש, המים הספוגים בשיפודים ימנעו את התייבשות של הבשר והמלח שנספג בשיפוד תורם להמלחה קלה של חתיכות הבשר מבפנים וכמובן יוסיף לטעם.


חברת "מלח הארץ" היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922 בעתלית ובאילת. החברה הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן