עובדי מלח הארץ יצאו לעשות טוב במסגרת יום המעשים הטובים

פעילות יום מעשים טובים חברת מלח הארץ
766

חברת "מלח הארץ" נרתמה ל"יום המעשים הטובים" שהתקיים החודש. יום מעשים טובים מתקיים באופן מסורתי מזה 10 שנים והוא יוזמה של  אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון. השנה לקחו בו חלק כמיליון ו-300 אלף  ישראלים בלמעלה מ-14 אלף  פרויקטים, ביניהם גם עשרות עובדי "מלח הארץ" שנרתמו ותרמו מזמנם וממרצם למען מוסדות וגופים בעתלית, בכפר כאוכב אבו אל היג'יא ובאילת:

בישוב עתלית נרתמו עובדי "מלח הארץ" למען שני פרויקטים חשובים, בהם:

בביה"ס היסודי גלי עתלית שם נערך הפנינג לגיוס תרומה לילדי וראייטי, הקימו  עובדי "מלח הארץ" דוכן של פיתות ושתיה במטרה לסייע בגיוס סכום נוסף ולהגדיל את התרומה. לדוכן של עובדי "מלח הארץ" הצטרפו גם ילדי פנימיית 'ימין אורד' עמה נמצאת "מלח הארץ" בשיתוף פעולה.

ב'מועדון מזל',  מועדון יום לקשישות, קיימו עובדי "מלח הארץ" יום פינוק שכלל ביקור של צוות קוסמטיקאיות שפינקו את הקשישות בטיפולי פנים, פדיקור ומניקור.  גם לפעילות זו הצטרפו ילדי פנימית 'ימין אורד' ששימחו את הקשישות וסייעו בפעילות.

בכפר כאוכב אבו אל היג'יא, בגוש שגב, התגייסו עובדי "מלח הארץ" לעבודות בשטח שומם, אותו ניקו, סידרו והפכו לפינת חמד בה יכולים כעת בני הנוער של הכפר ליהנות מגינות ירק ופינות ישיבה עם ספסלים ממוחזרים. באותו שטח צבעו עובדי החברה קירות מוזנחים עליהם ציירו תלמידי הכפר, כל זאת בנוסף לשיתוף פעולה שכבר קיים בין חברת "מלח הארץ" לתושבי הכפר בתחום החינוך ומתוך שאיפה לקרוב לבבות.

באילת נרתמו עובדי "מלח הארץ" לטובת ביה"ס אורים, בי"ס לחינוך מיוחד בעיר,  שם עסקו בעבודות שיפוץ ושדרוג אולם הספורט.

 


"מלח הארץ", הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל, המופק ממימיו הצלולים של הים האדום ומניב מלח ים טהור. מותג "מלח הארץ' מוביל את מהלך מיתוג המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן