אירוע קציר המלח 2021

קציר המלח - הר המלח עתלית

מלח הארץ מציינת את קציר המלח השנתי באירוע חגיגי.

חברת מלח הארץ שמחה לארח כל מי שהגיע להשתתף באירוע הקציר השנתי, האירוע כלל סיור מודרך במפעל מלח הארץ בעתלית, ביקור במרכז המבקרים, קציר מלח מבריכות המלח, תצפית על עופות המים וארוחת חגיגית מול נוף של שקיעה בים.

שדות מלח בעתלית

חברת מלח הארץ מציינת בכל שנה סביב חודש אוקטובר את אירוע קציר המלח השנתי, בו קוצרים את המלח מבריכות המלח ועורמים אותו להר מלח ענק.

תהליך ייצור המלח הוא תהליך טבעי, המלח מגיע דרך התאדות מיי ים בעזרת אנרגיית השמש. תהליך הייצור הטבעי הוא חלק בלתי נפרד מהחזון של חברת מלח הארץ.

טרקטור אוסף מלח על הר המלח בעתלית

מאז הקמתה פועלת חברת מלח הארץ לשמירה על האיזון שבין התעשייה לסביבה. סביב בריכות המלח בעתלית קיימת סביבה אקולוגית ייחודית המושכת אלפי עופות בכל עונות השנה, כמו שחפיות, חופמים, פלמינגו ועוד מינים רבים אשר אימצו את הבריכות כמקום קבע למטרות קינון ורבייה.

פלמינגו ורוד בבריכות המלח של מלח הארץ בעתלית סיור במפעל מלח הארץ סיור בבריכות מלח הארץ

חברת מלח הארץ נוסדה בשנת 1922 כמפעל חלוצי בעתלית. מאז הפכה החברה ליצרנית המלח המובילה בישראל, עם מגוון מוצרי מלח ייחודיים לתעשייה, לצרכנים, לשוק המקומי וליצוא. בשנת 2022 תחגוג מלח הארץ 100 שנים של פעילות! עשייה ופיתוח של תרבות המלח בארץ ובחו״ל.

גוש מלח טבעי קציר מלח ידני

מרכז המבקרים של חברת מלח הארץ מגולל את סיפור תולדות המפעל שהוא חלק מהסיפור והחזון הציוני בארץ ישראל. המרכז שוכן במבנה אבן גדול וייחודי שהוא שיחזור אחד האתרים המרכזיים של המפעל העתיק- טחנת המלח. במהלך הסיור לומדים מהו מלח ומה חשיבותו, תופעות טבע הקשורות למלח בארץ ובעולם מקורות המלח, דרכי הפקת וייצור המלח ושימושי המלח. הביקור שילב סיור חוץ ופנים כולל התייחסות ותצפיות אל הנוף הנשקף, המוצגים בשטח, מבנה המפעל ובריכות המלח. מרכז המבקרים סגור זמנית לקהל הרחב.

תמונות נוספות מהאירוע:

צפייה בסרטון מרכז המבקרים אירוע קציר המלח - מלח הארץ אירוע קציר המלח 2021 מלח הארץ מארז מתנה של מלח הארץ וסוגת - מלח+

מוצרים קשורים

חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. חברת מלח הארץ מציעה מגוון רחב של מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה. מוצרי מלח ושמה דגש על איכות גבוהה, מוצרים בריאים וטעימים תוך שמירה על איכות הסביבה.

דילוג לתוכן